WHY SO OFTEN WE MAKE MISTAKES?

21 kwi 2016

             



Błędy towarzyszą nam od początku naszego życia. Wiadomo, że kiedy byliśmy młodsi nawet tego nie zauważaliśmy. Z wiekiem częściej zwracamy na nie uwagę. Może dlatego, że z latami zmieniają się wraz z nami,  naszymi potrzebami i oczekiwaniami.
 Czasami jeden błąd może zmienić tak wiele. Jesteśmy tylko ludźmi. Nikt nie jest idealny. Musimy mieć odwagę, żeby przyznać się do czegoś, co robimy źle. Najgorsze jest to, kiedy nie dostrzegamy swoich błędów, tylko wytykamy je innym twierdząc, że my robimy wszystko dobrze. Trzeba mieć też odwagę popełniać błędy, jeśli rozumiecie co mam tutaj na myśli. Często nas ranią. Jednak życie już tak jest skonstruowane. Cały czas się uczymy, podejmujemy decyzje, a błędy są na to idealnym dowodem. Nikt nie powiedział, że te dobre decyzje nie będą nas boleć, prawda?


Trzeba starać się to wszystko naprawić. Przecież tak naprawdę o to tutaj chodzi. Należy nauczyć się ponosić porażki. Widziałam wiele sytuacji, w których ludzie zwyczajnie się załamywali po tym, kiedy zrobili coś źle i nie potrafili sami sobie pomóc.Pamiętajmy, że coś, co dało nam szczęście, nie zawsze jest błędem. Nic nie dzieje się bez przyczyny.
"KAŻDY ROBI BŁĘDY, WAŻNE JAK BĘDZIESZ WSTAWAĆ''


Każdy z nas czegoś żałuje. "Co nas nie zabije, to nas wzmocni". Myślę, że wszyscy powinniśmy się tego trzymać. Bo największym sukcesem umiejętność wyciągnięcia wniosków, z różnych sytuacjim które miały miejsce. Są to lepsze powody do działania. Powodzenia! :)











Jakość zdjęć popsuł blogger :)
Co myślicie o nowym logo? Zostawić czy zmienić? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life