LET'S BE HAPPY

24 kwi 2016



   Podejście do życia jest bardzo ważne. Twoje nastawienie może zmienić bieg wydarzeń, może nie
tyle co zmienić ale poprawić. Więcej miłych sytuacji przydarzy ci się kiedy myślisz pozytywnie, kiedy twoje nastawienie jest pozytywne. Ludzie często boją się, że jeśli przez jakiś czas jest dobrze to musi się zdarzyć coś złego. Prawda jest taka, że szczęście nie trwa wiecznie, zdarzają się negatywne sytuacje ale czy to znaczy, że musimy na nie czekać z równie negatywnym nastawieniem? Nie. Jeżeli jednak jesteś teraz w sytuacji negatywnej, pamiętaj, że po burzy wychodzi słońce. Warto czekać na te pozytywne rzeczy, które przyjdą później. Jest takie powiedzenie "Jeżeli szczęście jeszcze do ciebie nie przyszło to znaczy, że jest duże i idzie małymi krokami". Jestem optymistką, może po zdjęciach tego nie widać, bo nie uśmiecham się na nich zbyt często, ale to tylko dlatego, że nie przepadam za moim uśmiechem, haha. Ja też mam czasem gorsze dni, cóż, tak bywa. Ważniejsze jest jednak, żeby umieć je przetrwać. Let's be happy.



Ramoneska- Reserved
Bluza- H&M
Spodnie- Pull&Bear
Szalik- szafa mamy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life