WRACAM! / FOTORELACJA WAKACJE NAD MORZEM 2017 / CZĘŚĆ 1

16 sie 2017

    W końcu jestem! Pojawiam się! Po długiej przerwie. Mamy 16 sierpnia a ostatni post pojawił się 3.08!! W poprzednim poście mówiłam Wam, że wyjeżdżam i tak się stało. Wypoczęłam na maxa i wracam do Was z nową energią, która aż mnie rozpiera! Jeszcze raz przepraszam za nieobecność ale rozumiecie każdy potrzebuje kiedyś przerwy.
    Dzisiaj sporo zdjęć ale spodziewajcie się kolejnych części! Podzieliłam zdjęcia na kilka części żeb nie było zbytniego spamu :)

31 komentarzy:

  1. oj jak ja kocham morze <3

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia! Całkowicie rozumiem przerwę, ale energia z jaką się powraca jest najlepsza :)\
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz śliczną buźkę i cudowny uśmiech :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby mi się taki odpoczynek 😅 Bardzo ładne zdjęcia 💕

    OdpowiedzUsuń
  5. A co to za miejscowość ? Pytam bo sam mieszkam nad morzem :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne zdjęcia :) Uwielbiam nasze morze,ma swój klimat :) anikapietruszko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna relacja, no ja w tym roku byłam bardzo blisko morza, ale jednak tam nie dotarłam
    Pozdrawiam,Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam polskie morze - jak żadne inne ma swój wyjątkowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam morze! Dawno już nie byliśmy, więc zaczęliśmy za nim tęsknić! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że czas na wakacjach dopisał Ci. Świetna relacja i bardzo piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne to morze!
    Wakacje to podstawa żeby na nich dobrze wypocząć ;)
    Śliczne zdjęcia, wyszłaś na nich bardzo ładnie tak naturalnie :D
    Pozdrawiam, miłego wieczoru :*
    Oliwia Felkel - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia! Masz takie chudziutkie nóżki *-* A co do przerwy to bardzo zrozumiałe :*
    YOZIZIRA.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne fotki, piękne morze, piękna dziewczyna.. niczego nie brakuje Buziaki ;*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zdjęcia
    https://emilkiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! :)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, bardzo fajny post z wakacji. Pozdrawiam i obserwuję :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia. Uwielbiam fotorelacje znad morza ❤️
    Pozdrawiam serdecznie!

    PRZEPIS NA SUKCES W SZKOLE

    OdpowiedzUsuń
  18. morze cudne, jednak ja bylam w tym roku z drugiej strony Polski <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wspaniałe zdjęcia, aż żałuje że w tym roku nie pojechałam nad morze:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie bym się wybrała :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  21. z chęcią pojechałabym nad polskie morze!
    śliczne zdjęcia :)
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie ma to jak morze! Świetne foki, mega mi się podobają. Ja nie mogę się doczekać ja za rok znów odwiedzę mój ulubiony ośrodek wczasowy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super fotki. Ja zawsze jeżdżę na domki letniskowe nad morze, kiedyś tez muszę sobie taką sesję trzasnąć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, a jakieś konkretne polecasz? Ja ze swojej strony polecam te domki letniskowe w Jantarze blisko morza.

      Usuń
  24. Super fotki! Świetnie wyglądają. Wolisz noclegi blisko morza czy jednak trochę do niego podreptać? :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life