SPRING!

11 kwi 2016



  Wiosna to moja ulubiona pora roku.  Robi się coraz cieplej i słoneczniej, przyroda budzi się do życia, jedyne czego nie lubię w tej porze roku to owady, nie wiem czemu ale mam do nich straszny wstręt. Można powiedzieć, że się ich trochę boję, najbardziej pająków, haha. Mimo wszystko wiosna daje mi dużo energii do działania, szczególnie kiedy świeci słońce.
  Kocham w tej porze roku m.in.  to, że kiedy się budzę i wpuszczam do pokoju ciepłe powietrze to, aż chce mi się żyć i przemęczenie ucieka w zapomnienie :D  Też tak macie?  Zapraszam do oglądania zdjęć i dziękuję, że już jest ponad 6000 wyświetleń :) 



Shoes-Deichamann
Bag-Pepco 
Hoodie-C&A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life