BIEDNY=GORSZY?

21 lut 2016






   Jakiś czas temu spotkałam się z przykrą sytuacją która zmotywowała mnie do napisania tak trudnej notki
Pewnie niektórzy się ze mną nie zgodzą ale to już wasza sprawa.
   Pewna dziewczyna stała na przystanku czekając i nic nikomu nie robiąc na swój autobus po skończonych lekcjach. Przyszły dwie inne nastolatki i zaczęły krzyczeć na nią przeróżne okropności i oszczerstwa. Tylko dlatego, że była ubrana inaczej niż one. Pomyślmy przez chwilę jak my byśmy się czuli na jej miejscu. To nie jest wina tej dziewczyny, że rodzice nie zarabiają milionów. Ona jeszcze ma szansę zmienić swoje życie. Czy my wiemy dlaczego tak jej rodzicom się przytrafiło? Może spotkało ich nieszczęście? Ale nie no po co o tym myśleć prawda? Lepiej się pośmiać i poprzezywać?
   Ja na swoją sytuację nie narzekam. Wiadomo, że zdarza mi się wkurzyć, że mam tego co bym chciała ale może to lepiej? Po co nam super telefon? I tak w przyszłości o tym nie będziemy pamiętać. Po co nam buty za 500 zł skoro nas na to nie stać? Kupować rzeczy dla SZAPNU? Dla pozorów? Dla mnie nie ma to najmniejszego sensu.
   Co nas upoważnia do wyśmiewania się z osób z kiepską sytuacją materialną? Raz w życiu jest lepiej raz gorzej. CZŁOWIEK TO CZŁOWIEK! Zapamiętajcie!

           CZŁOWIEK TO CZŁOWIEK! 


 








Przepraszam Was bardzo, że nie ma żądnych moich zdjęć ale pogoda niestety nie sprzyjała :/ Żeby Was nie zanudzić samym tekstem dałam kilka moich inspiracji. Wybrałam najlepsze z mojej "kolekcji" :)
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life