RAJSKIE KASZTANY

14 lut 2016

Hej Wam! Dzisiaj pyszna nowość na moim blogu :) 
  Ale nie daj się złapać w kasztany (haha) bo z tym to nic wspólnego (prawie) nie ma :) .
  

                SKŁADNIKI:


-Herbatniki                4 opakowania 

-Kostka do pieczenia       250 gramów        
-Płatki owsiane            100 gramów
-Cukier puder              170 gramów
-Kakao                     4 łyżki
-Rum                       50 mililitrów (ja dałam mniej)
-Wiórki kokosowe           200 gramów

              


                  PRZYGOTOWANIE: 


Krok 1 z 4 /10 minut/
   
    Kasię zmiksuj z herbatnikami (dobrze je pokrusz) i płatkami owsianymi.

Krok 2 z 4 /10 minut/


  Dodaj cukier, kakao i rum.

  
Krok 3 z 4 /10 minut/

  Uformuj z masy kulki wielkości piłeczek pingpongowych.


 Krok 4 z 4 /70 minut/


  Otocz je w wiórkach kokosowych. Wstaw na 1h do lodówki.



                         Smacznego :)


       



Prawda, że proste? Napisz co myślisz i czy chcesz więcej ''kuchennych" dzieł na moim blogu :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life