SERIALE I FILMY / NETFLIX / CZĘŚĆ 2 - FILMY

14 cze 2019

    Hej! Czas na 2 część polecanych przeze mnie filmów na Netflixie. Dzisiaj przedstawię Wam całą resztę filmów a następny post to już seriale! Zapraszam !
Zaczniemy od czegoś komediowego. Film opowiada o dwójce młodych asystentów, która ma już dosyć pracoholizmu swoich szefów i postanawia sprawić by ich przełożeni się w sobie zakochali a sami... Nie zdradzam! Naprawdę pozytywny film przy którym się uśmiałam, polecam każdemu. 
"6 balonów " to wzruszający film o troskliwej siostrze, która stara się zachować zimną krew, szukając w środku nocy centrum odwykowego dla brata uzależnionego od heroiny i zajmując się jego 2-letnią córką. Przy tym filmie uroiłam naprawdę dużo łez, przedstawia ogromną walkę z uzależnieniem od narkotyków. Bardzo polecam.
Fajny komediowy film, który opowiada o wysoko postawionej pracoholiczce, porzuconej przed ołtarzem. Kobieta nie rezygnuje z karaibskiej podróży poślubnej a zabiera w nią swojego dawno nie widzianego ojca. Film pokazuje, że każdą relacje można odbudować i, że z każdej sytuacji jest wyjście oraz to co jest moim mottem "nic nie dzieje się bez powodu". Naprawdę warty obejrzenia. 
"6 years" opowiada o parze młodych kochanków, którzy kończą studia i zaczynają myśleć o karierze, ich związek staje pod znakiem zapytania, kiedy okazuje się, że mają całkowicie inne plany. Piękny film pokazuje, że nie zawsze pomimo, że ludzie się kochają, mogą być razem. 
Ten film widział chyba już każdy ale nie mogłam o nim nie wspomnieć. Płakałam od samego początku do końca. Kocham zwierzęta i zawsze ogromnie się wzruszam oglądając filmy a nawet czytając o nich. "Mój przyjaciel Hachiko" opowiada o psie, który po śmierci swojego Pana daje znak swojej wierności - przez kilkanaście lat wyczekuje na niego w umówionym miejscu na stacji kolejowej. Wierzycie mi czy nie ale aktualnie mam "szklane" oczy i poleciała mi łezka. 
Życie pewnej studentki kręci się wokół imprez, kokainy i innych rozrywek. Gdy w końcu przytrafia się jej coś wartościowego, okazuje się, że bardzo łatwo może to stracić. Film pokazuje jak bardzo szybko możemy stracić coś na czym nam zależy i że nie zawsze możemy liczyć na "przyjaciół". 
Ostatnia propozycja w tym poście to "XOXO". Na festiwalu muzyki elektronicznej splatają się losy młodego DJ-a, jego wiernego kumpla, niepoprawnej romantyczki, skłóconej pary i żyjącego przeszłością malkontenta. Nie będę więcej pisać żeby nie zdradzić ale bardzo, bardzo polecam. 

To już wszystko na dziś, koniecznie napiszcie co oglądaliście a może polecacie coś innego ? Dziękuję bardzo za poświęcony czas i uwagę. Następny post to seriale! 






2 komentarze:

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life