NOWOŚCI OD MYGIFTDNA.PL

4 lis 2016


  Kolejne przesyłka i kolejne zadowolenie z firmy MyGiftDna. Tym razem postanowiłam przetestować dla Was kilka  bardzo praktycznych produktów.
Kalendarz i kubek termiczny to rzeczy, które przydadzą mi się ogromnie!



 Kalendarz na swoją chwilę jeszcze trochę poczeka ponieważ jest na rok 2017 co nie zmienia faktu, że najważniejsze daty tam już wpisałam! Świetne w nim jest to, że mamy także mały rozkład na 2018 rok. Całkiem na końcu kalendarza znajdują się mapy i kilka innych ciekawych informacji z których na pewno ucieszą się kierowcy ale nie tylko. Jest wykonany naprawdę porządnie i profesjonalnie. Możemy stworzyć swój nadruk lub wybrać z gotowych. Ja wybrałam dość śmieszny grawer "Miłość poczeka, głód nie" i wzór ugryzionego ciastka. Mamy do wyboru kolor jaki posiadam czyli fioletowy i granatowy.  klik
   Druga rzecz to kubek termiczny czyli inaczej mówiąc termos. Może zacznijmy od graweru, który jest w pełni personalizowany i zawiera pierwszą literę mojego imienia oraz nazwę bloga czyli OLIVKV. Jedyne co mnie rozczarowało to to, że ostatnia litera oraz serduszko są ciemniejsze od reszty :( Kubek miał swoją "próbę" kiedy byłam z nim w pracy. Trochę ponad 6h trzymał super ciepło więc na pewno będę nosić go do szkoły i do pracy. Teraz kiedy mamy zimną jesień i zbliża się zima jest to super rozwiązanie aby się rozgrzać. Poza grawerem jest dobrze wykonany i mam nadzieję, że będzie mi długo służył. Jest lekki więc łatwo chwycić w rękę a dzięki temu, że jest mały i zgrabny nie zajmie dużo miejsca w torebce. Mamy także opcję zamknięcia termosu dzięki czemu mamy pewność, że napój nam się nie wyleje. POLECAM SZCZERZE! klik

                                                       Post powstał przy współpracy z firmą MYGIFTDNA

5 komentarzy:

  1. kalendarz spoko ale najbardziej to ten kubek mi wpadł w oko ;)
    http://feather92.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kalendarz ma świetne motto ;) Przydałby mi się taki organizer na 2017 rok...

    alteraven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kalendarz wygląda bardzo ciekawie!
    Do tego ma świetne motto ;)
    Obserwuję!

    BY-KAYLA-BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten napis na kalendarzu, taki prawdziwy :)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietny wybor :) ja uwielbiac takie perelki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life