MAGIA - W MAŁYCH RZECZACH?

19 kwi 2020

             
     Hej! Dzisiaj zasypię Was zdjęciami z kwiatów! Kocham wiosnę a jeszcze bardziej kwiaty i sesje w nich - białe, różowe... tworzą niesamowity klimat na zdjęciach. Od kilku lat, co roku na wiosnę marzę o sesjach w takiej scenerii. Rok temu założyłam sobie coś czego nie udało mi się spełnić przez obecną sytuację ale... z poprzedniego posta wiecie, że wierzę w to, że nic nie dzieje się bez powodu.



      Od kiedy pamiętam kochałam patrzeć w niebo. Nadal tak mam. Ostatnie tygodnie to czysta magia co dzieje się na niebie wieczorami (ranki przesypiam haha). Zwracacie uwagę? Codziennie wieczorem patrzę w niebo i zachwycam się zachodami. Są piękne! Wczoraj mogłam zaobserwować różową magię. Kocham to. Kocham jak widok zapiera mi dech w piersi, jak mogę się na chwilkę zatrzymać. Niebo tak właśnie na mnie działa. Kocham jeździć samochodem, patrzeć w niebo i się zamyślić. Kocham zachody słońca nad morzem...

Magia - właśnie. Nie istnieje prawda? 
    Istnieje, tylko my jej nie widzimy bo występuje w z pozoru małych rzeczach, chwilach, których nie doceniamy. Chociażby taki zachód słońca, kiedy ostatnio obserwowaliście? Rozkwitające kwiatki, promienie słońca wpadające rano przez okno, ukochana osoba przy boku, wiatr we włosach i tak bym mogła wymieniać w nieskończoność.
Warto czasem się zatrzymać i zastanowić nad wszystkim. Teraz mamy na to dużo czasu, doceńmy to. 

~

Blog tworzę razem z Wami, z racji tego jeśli macie tematy o których chcielibyście przeczytać, co chcielibyście zobaczyć - podzielcie się tym ze mną. Możecie to zrobić w komentarzu - zanim będą opublikowane ja muszę je zaakceptować więc możecie dodać, że nie chcecie żeby Wasz był publikowany - wtedy zostaje tylko dla mnie. Mam też maila olivkv.blog@gmail.com oraz Instagram @oliwia_szwed

2 komentarze:

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life