BOURJOUIS HEALTHY MIX

3 paź 2017

    Producent mówi : Podkład z witaminami przykrywający oznaki zmęczenia Bourjois Healthy Mix . Cera jest pełna blasku do 16 godzin. Produkt przebadany dermatologicznie.
   Podkład ma 30 ml i kosztuje ok. 63 zł.  Szczerze Wam powiem, że mam co do niego bardzo mieszane uczucia. Przejdźmy odrazu do konkretów. Przede wszystkim jego wielki + to bardzo naturalny i świeży wygląd. Na buzi wygląda naprawdę wspaniale i praktycznie go nie widać a niestety idzie za tym... brak krycia. Podkład nie kryje wcale, więc jeśli ktoś ma problemy z cerą albo najzwyczajniej w świecie potrzebuje trochę większego zakrycia niedoskonałości to niestety ale to nie ten produkt...
 Przeznaczony jest do cery normalnej ale sprawdzi się także przy suchej, jest w szklanym, ładnym opakowaniu z pompką, zawiera filtr SPF15 i ma formułę hipoalergiczną. Jego konsystencja jest bardzo leista i raczej sprawdzi się nakładany gąbeczką a nie pędzlem i tu niestety u mnie przegrał ponieważ ja bardzo nie lubię gąbek i o wiele bardziej lubię nakładanie kosmetyku pędzlem.  
Jego +
+ ma naprawdę ładny zapach
+ nie zapycha
+ wygląda naprawdę naturalnie i ładnie
+ bardzo ładnie rozświetla buzię
I to tyle... Do jego minusów należy m,.in. cena... kosztuje ponad 60 zł a jest gorszy niż niektóre podkłady za 30 zł, odcień to też porażka - ja kupiłam najjaśniejszy czyli 51 i jest za ciemny, dodatkowo ciemnieje w buteleczce i na buzi i najgorsze co może być czyli wpada w odcienie pomarańczowe... Jakby tego było mało podkład szybko się ściera, wystarczą 2 godziny żeby wyglądać jak po 3 dniach ale mocnej imprezie... Świeci się okropnie po 1h pomimo mocnego przypudrowania.
 Niestety nie jest to podkład dla mnie a szkoda bo pokładałam w nim  duże nadzieje... ALE!!!
Tu mam dla Was naprawdę świetny trik! Jak zauważyłam, że healthy mix mi się nie sprawdza postanowiłam się pobawić i pomieszać go z moim niezawodnym Maybelline Dream Velvet i słuchajcie to jest coś genialnego!!! Te 2 podkłady są jakby stworzone dla siebie. Zachowują się super i świetnie się uzupełniają- dream velvet nadgania krycie za healhy mixa a bourjouis daje piękny naturalny wygląd i błysk. Ja zakochałam się w tej mieszance i polecam Wam bardzo :*

16 komentarzy:

  1. szkoda, że się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  2. prawdę mówiąc wolę naturalne kosmetyki do makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda że tak słabo wypada mam zamiar to kupić na promocji i jestem ciekawa jak sprawdzi się on u mnie ;)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedyś kupić ale w sumie dobrze że się nie zdecydowałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja sama używam tego podkładu :) i jestem bardzo zadowolona. Mam sporo niedoskonałości, ale nie lubię kryjących podkładów dlatego healthy mix jest ideałem :) cena jest dość wysoka, ale kupując go na promocji w rossmanie można zaoszczędzić ok 30 zł wiec myślę, że to nie jest duży problem :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim razie kompletnie nie dla mnie. Moje cera ma skołonności do świecenia się mimo pudru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja używałam go kilka razy, ponieważ moja siostra go ma. Mi sprawdził się świetnie, jednak siostra wciąż ma tę starszą wersję i może dlatego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że znalazłaś wykorzystanie dla tego podkładu. Wiem jak to jest zawieść się na droższym kosmetyku. Sama po latach używania droższych podkładów wróciłam do tych tanich za 20 zł i jestem bardziej zadowolona niż z tych droższych.

    OdpowiedzUsuń
  9. też się kiedyś na niego czaiłam, ale po Twojej recenzji chyba dam sobie spokój i postawię na coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszę o healthy mix dużo pozytywów, o korektorze jak i podkładzie. U mnie również się nie sprawdziło, więc nie jest moim zdaniem wart swojej ceny :/
    Zza Obiektywu

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam kiedyś ten produkt i byłam z niego maksymalnie zadowolona! :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy i pomocny post:)

    https://emiilyrutherford.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Przydatna recenzja, szczególnie przed promocją w Rossmannie :D. Raczej słyszałam o nim dobre opinie, ale większość poleca ,,true macht''.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny post, niestety ja nie skorzystam z zakupu tego podkładu, są za ciemne kolorki jak dla mnie :D BLOG - golawskarolina

    OdpowiedzUsuń
  15. O widzisz, nie pomyślałam, że można je zmieszać i będą pasować. Co do samego produktu też nad nim się zastanawiałam, ale twój opis rozjaśnił mi sytuację :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life