CZAS SIĘ WYTŁUMACZYĆ

21 wrz 2017

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was żeby się wytłumaczyć (znowu). Posta (jak na mnie) nie było już długi czas. Pochłonęła mnie szkoła, praca i oczywiście problem ze stałym fotografem. Dodatkowo okropna pogoda, której ja wręcz nienawidzę ehhh zimno, ciemno....
 Mam totalną pustkę w głowie jeśli chodzi o stylizacje itd. Koniecznie muszę wybrać się do jakiejś galerii zaczerpnąć inspiracji... Dzisiaj post taki jak widać ale czuję potrzebę wytłumaczenia się Wam bo w końcu ten blog tworzycie też Wy komentarzami i nie tylko. Mogłabym wstawić kolejny post z tą samą stylizacją i regułką, która pojawia się na praktycznie każdym blogu. Żyje i mam się dobrze. Dużo się w moim życiu teraz dzieje i mogę powiedzieć, że jestem szczęśliwa. Nie wiem kiedy pojawi się kolejny post ale postaram się jak najszybciej zrobić dla Was coś naprawdę fajnego :)
Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to zapraszam na mojego instagrama. To tam jestem najaktywniejsza. KLIK O TUTAJ

5 komentarzy:

  1. Każdy potrzebuje chwili, aby odpocząć i znaleźć nowe siły :)

    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie od lutego licho z czasem, synek nie daje taryfy ulgowej 😀

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, wiem jak ciężko czasem regularnie dodawać posty - mam ten sam problem. Pozdrawiam :)
    https://malaiduzamaluda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak regularnosc jest trudna :o
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic na siłę! Trzymam kciuki, żeby coś Cię zainspirowało i za dużo pomysłów na nowe wpisy :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life