BON PRIX

07:07


Hej !! Dzisiaj post który cieszy mnie ogromnie. Współpraca z taką firmą jak Bon Prix jest jak spełnienie marzeń. Myślę, że mogę to tak porównać. Mój blog nie jest najpopularniejszy  więc tym bardziej cieszy mnie to, że firmy interesują się moją działalnością. Jest to ogromne wyróżnienie, które daje mocnego kopa do dalszego działania. Chciałabym Wam dzisiaj pokazać parę rzeczy, które zamówiłam z tej strony.


Może coś o samej firmie?
Bonprix jest Domem Sprzedaży Wysyłkowej, wchodzącym w skład największego koncernu tego typu na świecie, OTTO Versand z Hamburga. Działalność swą prowadzi w kilku największych państwach europejskich: Niemczech, Francji, Włoszech, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Szwajcarii, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Szwajcarii oraz Rosji.
W Polsce jesteśmy obecni od 1991r. 

Nośnikiem naszej oferty jest katalog, który otrzymujecie od nas na każde życzenie gratis. Część katalogów trafia do sprzedaży za pośrednictwem placówek Poczty Polskiej, Ruchu i prywatnych kolporterów. Bez względu na to, jak i gdzie Państwo mieszkacie, w dużym mieście, czy w małej miejscowości, nasz katalog dociera wszędzie. Trafiamy do ponad 5 mln gospodarstw domowych w całej Polsce.

W bonprix kupujecie bez obaw, ponieważ wszystkie nasze artykuły objęte są korzystnym systemem zwrotów i reklamacji. Artykuły zamieszczone w katalogu są importowane z całego świata, a coraz większa ich część produkowana jest w Polsce. Proces produkcji przebiega pod ścisłym nadzorem bonprix.

Klientami bonprix są przede wszystkim kobiety, ale proponujemy także artykuły dla mężczyzn i dzieci. W naszej ofercie katalogowej każdy z Państwa znajdzie coś atrakcyjnego dla siebie.

Jesteśmy do Państwa dyspozycji. Błyskawicznie zrealizujemy zamówienie, które możecie złożyć drogą pocztową, telefonicznie, za pomocą faxu lub przez internet.

Bonprix to zakupy w domowym zaciszu, w otoczeniu rodziny, przyjaciół, gdzie każdy znajdzie coś atrakcyjnego dla siebie, w każdym rozmiarze i korzystnej cenie.

Pewnie jesteście ciekawi zamówienia więc przejdźmy do rzeczy :)
  Na pierwszy ogień idzie komplet bransoletek, które zamówiłam dla mojej mamy. Ich cena to 24,99 zł i są naprawdę ciekawe!! Bardzo spodobały się mojej mamie a to najważniejsze. Fajnie wpiszą się w okres świąteczny, będą fajnym dodatkiem do eleganckiego stroju.Fajnie, że biżuteria jest zapakowana w woreczek.
Numer katalogowy: 81908008
 Naszyjnik - Jego cena to również 24,99 i także był zapakowany w elegancji woreczek. Bardzo ładnie wygląda i pasuje tak naprawdę do wszystkiego. Zamówiłam go z myślą o światecznej stylizacji, która zresztą już niedługo się tu pojawi także wyczekujcie :)
Numer katalogowy - 81974316
Metalowe choineczki LED - Naprawdę dobrze wykonane tworzą świąteczny nastrój.  Ich cena to 37,99 i jest to trochę dużo jak na taką ozdobę ale fajnie, że są metalowe a nie plastikowe. Łańcuch jest na baterie i posiada 10 choineczek.
Numer katalogowy : 95940100
Teraz przyszedł czas na kapcie czyli rzecz, której nie może mi w zimę zabraknąć. Są bardzo milusie i cieplutkie. Mają przesłodkie pompony po boku na, które ciągle poluje mój kot haha
Fajną sprawą są także wypuklenia na stopie dzięki, którym noga nam się nie poślizgnie.Zamówiłam rozmiar taki jaki zazwyczaj noszę czyli 38 i są OK.
Ich cena to 54,99 zł 
Numer katalogowy: 95975155

   Ostatnia już rzecz to sztuczna owcza skóra - Szczerze spodziewałam się czegoś lepszego... "Futra" jest trochę mało ale jedyny minus. Bardzo się cieszę, że od strony podłogi ma gumę dzięki, której nie będzie nam się przesuwać. Zamówiłam kolor kremowy i szczerze jak bym miała zamawiać jeszcze raz to wzięłabym kolor szary, który niestety wcześniej był niedostępny.
                                          Jej cena to 149.99 zł / rozmiar 75/105 cm
                                                Numer katalogowy: 95956574
                                                  
   Z zamówienia jestem bardzo zadowolona i z całego serca Wam polecam. Na paczkę czekałam około tygodnia i miałam możliwość jej monitorowania. Dostarczyła ją Poczta Polska.Do przesyłki dostałam kartę zwrotu i podsumowanie całego zamówienia. POLECAM SZCZERZE :") Współpraca z tą firmą była niezwykle miła i przyjemna.
  POST POWSTAŁ PRZY WSPÓŁPRACY Z FIRMĄ BONPRIX. JESZCZE RAZ DZIĘKUJE FIRMIE ZA ZAUFANIE :)

  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Co prawda to nie mój gust (mówię o ostatnich produkcie) ale są urocze :) Więc z pewnością skradną niejednego serce. : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kapciach ? Na szczęście na stronie jest wiele innych fasonów i wzorów ;)
      Może akurat znajdziesz coś dla siebie ;)

      Usuń
  2. Już kilka razy zamawiałam ubrania z tej firmy -są dobre jakościowe, podobają mi się, noszę je do dziś ;)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też slyszalam o niej wiele dobrego :)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy :) Sama często wypatrywałam w bon prixie śwuetne fasony, ale niestety nie zawsze po zamówieniu ciuchy były takie piękne jak w katalogu. Jednak jeśli znajdujesz coś w swoim stylu, to życzę owocnej współpracy i trzymam kciuki, by trwała jak najdłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję przydadzą się ;)

      Usuń
  4. Bonprix ma świetny asortyment. Świetny dywanik i kapcie :)
    Bardzo ładne zdjęcia i gratuluję współpracy :)
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, że wszedłeś na mojego bloga. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥