DREAMS KEY TO HAPPINESS?

31 sty 2016




"Kiedyś powiedziała mi, że kluczem do szczęścia są marzenia, które można zrealizować..."
 Czy do szczęścia potrzebne są nam nie wiadomo jak drogie rzeczy? Marzenia, które są tak odległe... Willa z basenem, własny samolot czy 5 samochodów? Przecież wiadomo, że to się nie spełni.Kiedy znalazłam ten opis, zaczęłam się zastanawiać o czym tak naprawdę marzę. 
 Długo nad tym myślałam. Nie mam takich marzeń. Wiadomo, że fajnie mieć taki luksus, ale po co wyobrażać sobie coś, co jest aż tak trudne do zrealizowania, że aż niemożliwe. Gdybyś zaczęli marzyć o rzeczach, które sami możemy spełnić byłoby nam łatwiej. Czuli byśmy satysfakcje z tego, że spełniliśmy swoje marzenie. Czy marzenia się spełniają? Oczywiście, że tak! W dzieciństwie marzyłam o rybkach,psie i to było dla mnie najważniejsze a teraz? Sama się zastanawiam co się stało! Dlaczego teraźniejszymi marzeniami są drogie buty albo mega wypasiony telefon. Więc przestałam stawiać sobie takie marzenia które nie są mi jakoś super potrzebne i myślę, że największym moim marzeniem nie jest super telefon,czy jakieś tam buty. 
 Jest to rzecz nie rzecz w sumie. (hehe) Bo chodzi o spotkanie, przytulenie, porozmawianie z moim idolem. Czyli oczywiście wiadomo Dawidem i to samo z Julką Kuczyńską oraz spotkanie z najlepszą osobą poznaną przez internet, czyli Klaudią! Czy te marzenia się spełnią? Niewiem. Ale marzę,wierzę i się staram, żeby te marzenia spełnić. Jak to mówi Dawid "Marzenia się nie spełniają, marzenia się spełnia." Wystarczy chcieć i starać się aby wszystko poszło tak jak to sobie zaplanowaliśmy. Mogłabym tutaj wymieniać nawet te banalne rzeczy, jednak to osobista sprawa każdego z nas jakie mamy marzenia.  
 Czy warto je mieć? Oczywiście, że tak. Nawet te najdrobniejsze i najłatwiejsze do zrobienia. Jeśli nam się coś uda, coś się stanie na naszą korzyść od razu jesteśmy szczęśliwi. Buźka :*






Czapka-własność siostry /sinsay/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life