ELEGANCKO/JESIENNIE

20 paź 2015


Hej! Baardzo Was przepraszam za tak długa przerwę w blogowaniu, ale trochę za dużo osób się dowiedziało no i nauka. Wiadomo 3 klasa egzaminy bla...bla...bla... nie będę Was zanudzać. 
Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację, dosyć elegancką. Ale żeby nie było tak nudno założyłam granatowe rajstopki,pastelową kurtkę i fioletowe trampki. Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Napisałabym tutaj o pewnych osobach ale nie będę dawać im satyfakcji i Was zniechęcać. Zapraszam!! Pojawi się również mój ulubieniec,czyli szampon BATISTE bez którego teraz nie wyobrażam sobie życia. Kupicie go w każdej drogerii :) Ja mam go z rossmana. Kosztuje on około 15 zł :) Nie ma tych zdjęć za dużo ale chciałam zwrócić uwagę na szczegóły :) Szykuję się dłuższy post (ważny dla mnie) więc wyczekujcie :)















Wianek- Własność Oli
Sukienka- Sinsay
Ramoneska- Reserved
Trampki- Deichmann
Dbaj o soszjal:
KLIKUKLIK
Fot.  Olka N. ♥ 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life