PODSUMOWANIE WAKACJI-ULUBIEŃCY

4 wrz 2016

     Dzisiaj przychodzę do Was z nieco innym postem bo z ulubieńcami wakacji. Czegoś takiego jeszcze u mnie nie było i myślę nad wprowadzeniem takiej serii. Ponieważ rozpoczyna się rok szkolny takie posty pojawiały by się co kilka miesięcy- zależy od ilości ulubionych rzeczy. Napiszcie co sądzicie bo nie wiem czy to dobry pomysł :)


   1.Selfie Stick. Super rozwiązanie jeśli chodzi o dużą grupę znajomych i za krótkie ręce. Naprawdę polecam!!! Teraz kupicie go praktycznie wszędzie!! Ja go kupiłam za jakieś 80 zł w H&M.
 Pssst... pomocny przy nagrywaniu transmisji na żywo :)
    2. Pamiątki! Najlepsze co może być z wakacji. Po co wydawać pieniądze na ubrania czy inne głupoty skoro można naprawdę tanio kupić pamiątkę tematyczną :) Super sprawą jest podpisywanie ich datą (zdjecie niżej).
3.Butelka na wodę z Bałtyku. Kupiłam ja parę lat temu w jednym z "sezonowych" sklepików. Naprawdę super pamiątka :)
KOSMETYKI
4.Dezorant- tak ważna rzecz podczas upałów. Najlepiej wybrać taki który nie zawiera alkoholu. Ja w lato szczególnie lubiłam o ten:
5. Kremowe mleczko do ciała- świetne rozwiązanie po goleniu nóg. Jest przyjemne i pięknie pachnie. Nawilża nogi w 100%.Sprawia, żę nasza skóra jest jedwabiście gładka w dotyku i przywraca naturalne pH skóry. 
6. Ostatnia już rzecz z kosmetyków to kolorówka a dokładnie podkład. W ostatnim poście pisałam, żę odpuszczam sobie makijaż ale kiedy już go robiłam to mogłam polegać na tym podkładzie. Super kryje i przyjemnie się z nim pracuje. Jest dość trwały. Właśnie mi się skończył i być może zadomowię drugą buteleczkę. Kupiłam go w rossmanie za coś ponad 30 zł :) Ja mam w odcieniu 05 Light Beige i jest na mnie lekko za ciemny ale z transparentym pudrem daję radę :)
7.Kolejna rzecz wychodząc z kosmetyków to notes. Tak, notes! Kupiłam go jakieś 2-3 lata temu. Pewnie zastanawiacie się do czego on mi w ogóle służy w wakacje? Otóż,,, podczas wszystkich wyjazdów wakacyjnych razem z siostrą zapisywałyśmy co robimy etc... Hahah brzmi jak pamiętnik ale czytając to wracają wszystkie wspomnienia! Polecam coś takiego założyć :)
(1 zdjęcie w kolażu-pisała moja siostra :))
8.Przeeesłodkie etui na telefon. Kupiłam je już bardzo dawno w Claire's. Wiadomo jak to jest na plaży, nie chcemy mieć piachu w różnych zakamarkach telefonu. 
9.Okulary przeciw słoneczne- kupiłam je w moodo za bodajże 10 zł. Dostałam do nich futerał co jest trafionym pomysłem bo znowu wiadomo jak to na plaży prawda?
10.Torebka- zakup jej był strzałem w 10-kę! Do jej zakupu przymierzałam się ze 4 razy!! Wkońcu kupiłam i nie żałuję! Kosztowała mnie ona 30 zł w pepco. To naprawdę niska cena. W zarze takie są po około 100 zł :) W środku ma brązowy materiał podobny do zamszu i do tego ten przeeesłodki pomponik!!!!
11.Zegarek- jest świetny! Ma minimalistyczny wygląd i biały kolor przez co pasuje do każdej stylizacji! Kupiłam go.... w lidlu, niestety nie pamiętam ile kosztował :/
12.Czapka z daszkiem- kiedy praży słońce musimy zaopatrzyć się w coś co ochroni naszą głowę ale... chcemy też aby to ładnie wyglądało... I tu z pomocą przychodzą sieciówki takie jak np. CROPP. Moja czapka jest właśnie z tego sklepu, ma piękny motyw kwiatów i regulowany pasek. 
To już wszystkie rzeczy! Teraz przyszedł czas na... piosenki!
1. Tove Lo - Talking Body
2. Jay Park - So Good
                             
                                                              3.Katja Glieson - Ride the Wave
                             
                                                            4.Joel Adams - Please Don't Go
                            
                                        5.DJ Snake ft. Justin Bieber - Let Me Love You
                           
                                                     6.Marc E. Bassy - You & Me 
                            

10 komentarzy:

  1. Kochaam sefie stick i posłucham piosenek

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam pamiątki zbierać, a zwłaszcza nie wiem czym jest to spowodowane że w szczególności te z nad morza. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś.

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi ulubieńcy! Bardzo lubię posty tego typu. Fajny pomysł z tym datowaniem pamiątek :)

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulubieńcy świetni! Sama uwielbiam te mleczko z Vellie. Świetnie nawilża.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zbierać pamiątki :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. jeju, to etui jest prześliczne! <33
    mam pytanie, w czym przerabiasz zdjęcia na blogu? są bardzo ładne
    Mój blog-kliknij <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam 2 czasami 3 programów online do przerabiania zdjęć ale szczególnie polecam Fotor.com :) Buźka :*

      Usuń
  7. Bardzo ladne etui :) zapraszam do mnie www.perfectmrshouse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten selfiestick to super sprawa, na wakacje jak znalazł, a polecam jeszcze ci oliwke semilacas, super na paznokcie jest moim największym ulubieńcem wakacji ! ;D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life