L'OREAL TRUE MATCH

23 lis 2015

Hej,od kiedy na instagrama wstawiłam zjdęcie mojego nowego podkładu (KLIK) padła lawina pytań typu: "Zrobisz recenzje? Prosze, jestem bardzo ciekawa.." Szczerze powiem, że bardzo się ucieszyłam. Zacznijmy od tego, że czaiłam się na ten podkład od baaardzo dawna.
Powód jest pewnie wszystkim znany.Podkład ten ni jest jakiś super tani (kosztuje ok.60 zł w rossman). Ale trafiła się super okazja, otóż -49% na kosmetyki do twarzy czyli podkłady,pudry...
Ucieszyłam się ogromnie! Od razu pojechałam kupić i się nie zawiodłam! Kupiłam go w sobotę, recenzja miała pojawić się w zeszły poniedziałek ale jakby nie miałam określonego zdania. Teraz mam :D 
Na początku nie byłam jakoś super zadowolona,sama niewiem czemu. Teraz jest poprostu ideaaalnie!!Dużym + jest napewno BRAK problemu z odcieniem. Ja mam dosyć bladą twarz i często mam problem z pomarańczową twarzą :(. Wzięłam odcień 1N Ivory i jest OK. Napewno za krycie jest następny +. Zaczerwienia zostają przykryte.
   Co obiecuje producent?
"Podkład idealnie dopasowujący się do koloru i struktury skóry.
Zawiera mineralne pigmenty. Idealnie dopasowuje się do odcienia i tonacji skóry. Kremowa konsystencja bardzo łatwo się rozprowadza dla idealnego krycia bez efektu maski"
 Ze wszystkim mogę się zgodzić. Nie daje efektu maski co jest fajne :) Czy się dopasowuje do koloru skóry? Tak. Wszystko na tak oprócz ilości podkładu ( 30 ml) i ceny. Ma fajną, wygodną pompkę co zapewnia lepszy komfort przy malowaniu :) Ja używam zazwyczaj niecałą 1 pompkę (nie wyciskam całej) i starcza mi na 8h w szkole :) Kosmetyk nakładam dłońmi i nie ma żadnego problemu, fajnie zgadza się z moją cerą :D
   JEŚLI SZUKASZ JAKIEGOŚ PODKŁADU KTÓRY JEST WYDAJNY, ZAKRYJE TWOJE NIEDOSKONAŁOŚCI, NA KTÓREGO CAŁY CZAS SĄ PROMOCJE (w rossmanie), JEST DOSTEPNY, JEST IDEALNY MYKAJ DO NAJBLIZSZEJ DROGERII I CHWYTAJ Z PÓŁKI NOWĄ FORMUŁĘ L'OREAL TRUE MATCH!!



Mam nadzieję, że troszkę pomogłam :) Jak masz jakieś pytania pisz w komentarzu lub na oliwiaszwed15@gmail.com :*
Dbaj o soszjal: KLIK

2 komentarze:

  1. Mój ulubieniec! Używam już od 2/3 lat. Żaden inny mi się tak dobrze nie sprawdza. Starcza mi bez problemu na prawie pół roku, więc cena nie przeszkadza :D

    Polne-Maki, zapraszam. (W.)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubie ten podkład ale głównie zimą :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life