12.06

13 cze 2015

Jak zdążyliście zauważyć, wyżej widnieje wczorajsza data. To nie pomyłka. Wczoraj był super dzień. Niestety nie napisałam Wam tego wczoraj, dlaczego, dowiecie się już zaraz :*
  Otóż, wczoraj był BAL 3-klasistów, a co ja tam robiłam? Hahaha. Byłam kelnerką :) Troszkę się nalatałam i nie zdążyłam zrobić za dużo zdjęć, ale spokojnie poczekam aż dostanę te zdjęcia, (ponieważ są na aparacie przyjaciółki) i zrobię Wam osobnego posta o moim stroju :* Co mogę Wam jeszcze napisać? Było prześwietnie. Najpierw musiałam przyjść na godzinę 14:00, żeby porozkładać obrusy, serwetki, sztućce, kwiatki... Była fajna zabawa przy tym :D Natomiast już na 'gotowe' przychodziliśmy 0,5 h przed balem, czyli 17:30 :) Wtedy mogłyśmy wraz z innymi kelnerkami podziwiać nasze dzieło dokonczone przez panie które zostały dłużej. Ozdobiony hol nawet mi się podobał, mimo, że mogło być lepiej. To chyba na wszystko. Czekajcie z niecierpliwościa na posta ze zdjęciami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life