INNE KLIMATY

29 sie 2018


Witajcie Kochani! Dzisiaj przedstawię Wam sesję w nieco innych klimatach. Osoby obserwujące mnie na instagramie mogły już widzieć efekty. Jeśli i Ty chcesz dołączyć do tego grona zapraszam KLIK. Dodam jeszcze, że zdjęcia były robione w bardzo trudnych warunkach pogodowych haha. Dodajcie sobie otwarte pole + załamująca się pogoda na ulewę.



















   
                                                                                                          ja i moja siostra

5 komentarzy:

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life