REVERS COSMETICS

29 sie 2018

Hej Kochani! Wracam! Szykuję dla Was sporo nowości ale zaczynam od recenzji kilku kosmetyków od Revers. Recenzja kosmetyków tej firmy już kiedyś się pojawiła.  Zainteresowani KLIK

1 kosmetyk to bambusowy puder #BAMBOODERMAFIXER. W ostatniej paczuszce otrzymałam puder ryżowy i byłam z niego bardzo zadowolona. Kilka tygodni wzięłam się za testowanie pudru bambusowego i muszę Wam powiedzieć, że jest równie fajny ! Co prawda moim ulubieńcem zostanie wersja ryżowa ale ten również polecam :)



    2 kosmetyk to lakier do ust #SHOWGLOW. Muszę zacząć od tego, że zapach tego lakieru powala na kolana ! Pachnie tak ładnie, słodko. Kojarzy mi się z gumą z dzieciństwa. Ma cudowną pigmentację i genialny "glow".




    Kryjący podkład #IDEALCOVER. Podkład pięknie wygląda na twarzy i genialnie kryje. Niestety najjaśniejszy odcień jest dla mnie za ciemny. Kolorek który mam to 05.




   
    Ostatni kosmetyk to perfumowana mgiełka do ciała #BODYMISTBLUELAGOON a zapach to freesia & delicate daisy. Mgiełka to super rozwiązanie na upały kiedy nie chce psikać się cięzkimi perfumami. Mgiełka trzyma się dosyć długo na ciele i ma piękny delikatny zapach :)
Wpadajcie na reverscosmetics.pl
Jak Wam się podobają kosmetyki ? <3 Pozdrawiam !

3 komentarze:

  1. Puder bambusowy juz mam od roku, więc jest mega wydajny i naprawdę bardzo fajny. Jeśli chodzi o podkład, na mnie pewnie tez byłby za ciemny, a pomadka, cudo!
    Bardzo lubię te firmę i sama już dwa razy z nimi wspolpracowalam.
    Super ze wrocilas!
    Pozdrawiam,
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nic nie mam z tej firmy niestety <3
    zapraszam

    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life