WOLNOŚĆ

12 maj 2020

                                                             WOLNOŚĆ
   Bardzo ją teraz doceniliśmy prawda? Nikt z nas jeszcze rok temu nie spodziewał się, że spotka nas coś takiego jak pandemia. Nie uwierzyłabym a Ty?

   Chodzimy w maseczkach, nosimy rękawiczki, ograniczona liczba ludzi w sklepach, mnóstwo ludzi bez pracy...

    Ograniczona wolność.

    Przyznajmy się czy zastanawialiśmy się kiedyś jakie mamy szczeście, że jesteśmy wolni? Jeszcze pare miesięcy temu na spokojnie mogliśmy isć do sklepu nie myśląc o odkażaniu rąk, zakładaniu maseczek, umawialiśmy się do fryzjerów, kosmetyczek - byliśmy wolni.

    Wiecie już, że w życiu kieruję się zasadą, że nic nie dzieje się bez powodu i tak też uważam w przypadku wirusa. Nikt z nas nie cieszy się z tego, że on jest ale skoro już tak się stało i tak naprawdę mamy mały wpływ na to, to zastanówmy się jakie możemy z całej tej sytyacji wyciągnąć lekcje.

    Mamy idealną okazję docenić zdrowie, które jest najważniejsze. Bliskich ludzi koło siebie i wszystko co mamy a na codzień nie zwracamy na to uwagi. Jesteśmy zabiegani, zapracowani. Mam nadzieję, że przez kwarantannę troszkę zwolniliście i zastanowiliście się nad tym co jest tak naprawdę ważne.

    Życzę Wam dużo zdrówka. Bądźmy pozytywnej myśli ale przygotowani na najgorsze.

3 komentarze:

  1. Jestem pozytywnej myśli! Mieszkam na wsi, więc często nie wychodzę= nie muszę zakładać maski, rękawiczek. Staram się doceniać każdy dzień! Pozdrawiam i ściskam <3


    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachowajmy spokój, umiar, rozsądek, pandemia minie, jak mijały poprzednie. Zachowajmy wysokie standardy higieniczne i społeczne a damy radę. Idzie lato, oby słoneczne i gorące, wówczas wirus zniknie.
    Wyglądasz jak zwykle elegancko i z klasą.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie zdrowie najważniejsze, myślę że niedługo będzie dobrze i normalnie ;)
    Zapraszam na mojego bloga i dzisiaj nowy post to znaczy rozprawka życiowa
    Mój blog klik

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life