GO SPORT X OLIVKV

21 cze 2018

Hej! Może zacznę od tego, że pisze ten post z wielkim uśmiechem na twarzy. 
Dzisiaj prezentuję Wam sportowe ubrania ze sklepu GO SPORT firmy ATHLI-TECH. 
Ubrania, które mogę Wam polecić z całego serca ale zacznijmy od marki.
Firma ATHLI-TECH dedykowana jest sportom miejskim w moim przypadku jest to jazda rowerem. Kocham jeździć rowerem, więc od razu wiedziałam, że mi się to spodoba!
Ubrania z tej firmy są przewiewne, oddychające i super wykonane!
Ja dzisiaj pokażę, Wam 2 pary koszulek i spodenki :)
Zachęcam do zakupów. Polecam ogromnie!
 

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz! 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawy, wyglądają na wygodne! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć witam cię bardzo serdecznie w ten piękny letni aczkolwiek deszczowy wtorek Ja tam bardzo się cieszę że deszcz że ochłodzenie od razu człowiek lepiej się czuję bo jest chłodno i przyjemnie ja i moje 160 kg zbytnio nie przepada My za upałami hahaha Wiesz patrzę na twoje zdjęcia i jest mi miło i sympatycznie że tak fajnie przedstawiła się ten komplet to znaczy że jest natura że jest rower Kojarzysz mi się z moją przyjaciółką Agnieszką która również bardzo ceni sobie bliskość Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego tygodnia oraz mnóstwo wspaniałych chwil


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life