KARNAWAŁ Z DELIA COSMETICS

13 lut 2018

    Hej! Wracam znowu po przerwie tym razem z postem o kosmetykach i karnawale. Wiem, że trochę się spóźniłam ale mam nadzieję, że post Was zainteresuje.
Parę dni temu otrzymałam paczkę niespodziankę od firmy Delia z kosmetykami do wykonania karnawałowego makijażu. Jak sobie poradziłam? Zapraszam do dalszej części wpisu :)
W karnawale każda z nas chcę wyglądać jak najlepiej. Niektóre z nas wolą delikatny makijaż inne o wiele mocniejszy. Ja na codzień maluję się naprawdę delikatnie i naturalnie ale tu pokażę Wam dzisiaj całkowicie inny makijaż :)
    Zacznijmy od makijażu oczu. W tym sezonie zdecydowanie królują cienie metaliczne, rzucające się w oczy. Oczywiście metaliczny kolor to nie samo złoto czy srebro ale na przykład piękne odcienie niebieskiego, które ja otrzymałam.
Cienie firmy Delia są naprawdę piękne i super napigmentowane. Świetnie prezentują się na powiece.
      Makijaż twarzy:
    Podstawą oczywiście jest podkład który zadba o naturalny wygląd naszej twarzy. Otrzymałam 2 odcienie podkładu nr 11 i nr 12. Jako, że jestem blada to odpowiada mi jaśniejszy kolor czyli Ivory :)
    Wielokolorowy róż do policzków w odcieniu 02- bronze :) Zamiast mocnego konturowania sprawdza się super.
 Można używać mieszając wszystkie odcienie lub pojedynczo.
    Transparentny puder sprawi że nałożony podkład będzie trwalszy i nada nam ładnego matu :)
    Pomadka / błyszczyk daje ładny mieniący się efekt na ustach i przykuwa uwagę.
    Dopełnieniem będzie metaliczny lakier do paznokci w pięknym kolorze.
    A to moja propozycja makijażu. Koniecznie dajcie znać co myślicie! A już niedługo kolejny post z kosmetykami!

     Buźka :*

2 komentarze:

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life