ZŁOTA JESIEŃ

26 paź 2017



    Mogę śmiało powiedzieć, że jesień to najlepsza pora roku na robienie sesji zdjęciowych. Jest niezwykle inspirująca i piękna. A tym bardziej w taką pogodę gdzie od złotych liści odbijają się promienie słońca. Niestety nie trwała zbyt długo ponieważ już zamieniła się w ponurą i deszczową... Muszę się przyznać, że w tym roku nie wykorzystałam jej w 100 % ale gdzieś tam głęboko mam nadzieję, że jeszcze nas obdaruje słońcem. Dzisiaj tylko kilka zdjęć portretowych i moje małe rozmyślenia poniżej.
  Temat przyjaźni i miłości jest poruszany naprawdę wszędzie ale chciałabym podzielić się z Wami moimi przemyśleniami.
  Z przykrością patrzę na osoby z, którymi kiedyś dogadywałam się bardzo dobrze i którym myślałam, że mogę zaufać. Wszystko zaczęło się w gimnazjum - to tam zobaczyłam co to znaczy fałszywość i jak okrutni do siebie ludzie mogą być. Nie rozumiem tego i nigdy nie zrozumiem.  Ciągnie się to za  mną do dziś ale mam ogromną nadzieję, że osoby z którymi teraz dogaduje się naprawdę super, a jest to mała grupka osób z 2 najważniejszymi na czele, nigdy nie stracę kontaktu nawet pomimo skończenia szkoły. Aspekt poznanych osób sprawia, że nie żałuję wybranej szkoły w żadnym stopniu. Cieszę się, że mam wokół takie osoby i zostawiam daleko, daleko w tyle fałszywość i zawiść. Doceniam to co mam i Wam radzę to samo :) Pamiętajcie żeby nigdy nikomu nie prosić się o "przyjaźń". Ja mam podejście, że jeśli ktoś nie chce ze mną rozmawiać to ja po prostu mam takie osoby głęboko w... wiadomo :) Pozdrawiam Was cieplutko :* Miłego wieczoru :)


15 komentarzy:

  1. oj jesień jest piękną porą roku na robienie zdjęć <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz piękną chustę <3 Śliczne zdjęcia :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i piękne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. oj taaaak, zdjecia wykonane jesienia to maja ten klimacik!!!
    przepieknie wygladasz- jestem nowa fanka twojej urody, buziaki

    nowy post!
    https://justemsi.blogspot.com/2017/10/california-dreamin.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne portrety! Ale masz cudne włosy! ♥


    Claudia, xx
    www.thewhiteprint.blogspot.com
    www.instagram.com/cgrabowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja niestety też zdążyłam przekonać się niestety wielokrotnie..co to znaczy fałszywa znajomość. Moja nawet nie była tyle fałszywa co bardzo, bardzo toksyczna. Wiele razy próbowałam to skończyć, ale chyba za długo to trwało-mianowicie odkąd pamiętam-od zawsze do jakichś 16 lat. Długo, prawda?
    Czasem inna osoba jest w stanie dodać wam tyle pewności siebie, że możecie przenosić góry :) Tak też stało się w moim przypadku i od 3 lat nie mam z tymi osobami kontaktu, mimo że z jedną wciąż chodzę do klasy-ostatni rok szkoły, szybko minie :)

    Przecudownie wyglądasz <3

    MÓJ BLOG-ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam jesienne zdjęcia, ale w tym roku te miejsca, które zawsze wyglądały tak pięknie już takie nie są. Niestety na naszej drodze spotykamy różnych ludzi, często niestety okazują się fałszywi, albo szybko znikają..
    Przepięknie wyglądasz, masz ciekawą urodę :)

    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety w zyciu spotyksmy wiele osób, które okazują się fałszywe. Też miałam niejedną znajomośc "przyjaciółki" itd., a potem wyszło, że ledwo cześc sobie na ulicy mówimy.. Straszne. A sesja cudowna
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest cudowna zdecydowanie, o ile deszcz nie pada tak mocno, żeby uniemożliwić jakiekolwiek wyjście ;)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  10. koło mnie tyle fałszywych ludzi, że az sama się przeraziłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, jesień jest piękna :) Zdjęcia cudowne!

    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam szaliki w kratę.
    Jestem pod wrażeniem Twojego bloga, oczywiście zostaję stałą czytelniczką. ;*
    Obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie wykorzystałam w pełni tej jesieni niestety :(
    fałszywość niestety spotyka się często, w każdym etapie życia
    https://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life