WAKACJE NAD MORZEM 2017 / FOTORELACJA / CZĘŚĆ 2

4 wrz 2017

    Właśnie dzisiaj rozpoczął się nowy rok szkolny a ja przychodzę do Was z drugą częścią zdjęć z moich wakacji. Były tak wspaniałe, że naprawdę mam ochotę cofnąć czas i już zawsze być właśnie w tym miejscu, w tej chwili. Najbliższe osoby, morze, aparat i nic więcej nie potrzebuję.  Jak tam Wasze rozpoczęcia? Mam nadzieję, że tym postem nie załamię Was jeszcze bardziej :) Za parę dni następna, ostatnia już część moich wspomnień :)
                              





















5 komentarzy:

  1. Bardzo fajne zdjęcia, świetne pamiątki :)
    Pozdrawiam, Tak Po Prostu BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia! <3
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do wspólnej obserwacji.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne zdjęcia :) Miło mi się je ogląda :) Naprawdę świetne. A ja serdecznie zapraszam do obserwacji mojego bloga https://justaahe.blogspot.com/ a ja z pewnością również zrewanżuję się obserwacją :) :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life