BLUZA W RÓŻE / ZAFUL

26 sie 2017



Hej hej! Robiąc małą przerwę od zdjęć z mojego wjazdu wakacyjnego przychodzę do Was z prawie jesienną stylizacją ze zamówienia z firmy Zaful z, którego jestem bardzo zadowolona! Pierwszy raz mam coś z tego sklepu i jestem w szoku jak ładnie wszystko przyszło zapakowane i zabezpieczone! Żadna z rzeczy nie pachniała brzydko Chinami. Jestem naprawdę zadowolona ze wszystkiego w 100%. Zamówiłam okulary dla mojej mamy takie jak dla mnie, bluzę, czapkę dla mnie i mojej siostry, kolczyki. Zobaczcie sami :D Linki na samym końcu :) Miłego dnia czy wieczoru!!!

                                

                                                                        Okulary - ZAFUL KLIK
                                                                        Kolczyki- ZAFUL KLIK
                                                                       Czapka moja- ZAFUL KLIK
                                                               Czapka mojej siostry - ZAFUL KLIK
                                                                        Bluza - ZAFUL KLIK
                                                                            ZAFUL.COM

16 komentarzy:

  1. Przepiękna jest ta bluza w róże :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. na niektórych zdjęciach wyglądasz na całkiem niezła modelke <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesienna stylizacja:)
    http://erramood.blogspot.com/2017/08/luna.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ta bluza! Ciekawie pozujesz :>
    nataliusz.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Motyw róż jest w tym sezonie bardzo modny:) Piękna stylizacja.

    Mój Blog. 💄

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna sesja, super wyglądasz :)

    http://live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia, bardzo ładna bluza. Pozdrawiam :)
    claudeeen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że jesteś zadowolona z zamówienia. Śliczna jest ta bluza! Jesteście z siostrą bardzo do siebie podobne :D

    Bardzo fajnie prowadzisz bloga, super masz zdjęcia, obserwuję :)!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zdjęcia, ostatnie bardzo pozytywne
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne zdjęcia, niezłe stylizacje :)
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    Obserwujemy? Daj znać u mnie.

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. nie przepadam za pomarańczowym, ale ta bluza jest naprawdę fajna :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjnie wyglądasz, genialna ta czarna czapka :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life