27 mar 2017

13 komentarzy:

  1. Ciekawy taki odmienny post:) Twoja siostra jak widzę bardzo fotogeniczna, bardzo ładnie wyszła na zdjęciach, a jakość zdjęć jak dla mnie genialna :)

    Życzę miłego wieczoru i zapraszam na moje rozdanie z okazji roku bloga :)
    Diamentowe myśli - klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, piękna gra światła na ostatnich fotografiach!


    the tales of life

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia! Twoja siostra jest bardzo fotogeniczna :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie! UNREALIZABLE

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, wiosenna sesja :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega blog!Pierwszy raz tu jestem;) Zostaje na stałe ;P http://flarri.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszło! Przed ostatnie zdjęcie jest genialne:)

    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie wykorzystanie siostry to bardzo fajny pomysł, zwłaszcza ze jest jeszcze nad czym popracować przy zdjęciach
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że masz fajne pomysły, ale musisz jeszcze dużo pracować ;) Powodzenia!

    ab-photographs.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia wyszły bardzo ładnie i uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, że wszedłeś na mojego bloga. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
*Nie bawię się w obs/obs,kom/kom! Chcę mieć prawdziwych czytelników.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

STATISTIC

FOLLOWERS