MINI HAUL- SAMMYDRESS / ROSEGAL 6.12.2016

6 gru 2016

 HEJ!



    Szary, długi kardigan- jest taki jak na stronie internetowej, może jedynie troszkę różni się kolorkiem ponieważ nitka jest bardziej czarna niż szara. Często układa się tak, że jedna strona jest krótsza/dłuższa od drugiej ale nie przeszkadza mi to.Po praniu nic się z nim nie dzieje. Jestem nawet zadowolona, jest dość ciepły 9/10. KUPICIE TUTAJ KLIK

    Musztardowy gruby sweter/golf - Coś z czego jestem chyba najbardziej zadowolona. Sweter jest milusi, gruby i bardzo przyjemny w dotyku.  Jedyne czego nie zauważyłam to to, że po bokach ma drobne dziurki ale jeśli założymy koszulkę nie powinno nam to sprawiać problemu. Po praniu nic się z nim nie dzieje 10/10.  KUPICIE TUTAJ KLIK

    Szara bluza ze znakiem "UFO" - Świetnie wykonana, od spodu polarek. Długość rękawów jest troszkę za mała ale jakoś sobie z tym radzę :) Po praniu nic się nie dzieje  9/10. KUPICIE TUTAJ KLIKK
    Zestaw 20 pędzli i 8 gąbeczek - Pędzle są milusie i fajnie wykonane, gąbeczki są twarde ale pod wpływem wody stają się trochę miękciejsze.  9/10 KUPISZ TU KLIKU KLIKU
   Czapka dla mojego taty - Sammydress Fajnie wykonana, lekko za duża. Moim zdaniem 9/10 KUPISZ TUTAJ KLIIIK
    Nie wiem co to jest, dostałam to pomimo, że nie zamawiałam...

      Jak Wam się podoba taka forma postów? Koniecznie napiszcie w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się pierwszy kardigan ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba ten musztardowy sweterek, wygląda na bardzo ciepły, do tego jest w świetnym kolorze. :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluza zdecydowanie jest najładniejsza! Super rzeczy! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, najlepszy jest ten golfik :d

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life