PROPOZYCJA STYLIZACJI DO SZKOŁY+MOC RODZICÓW

1 wrz 2016

                   

 Siedzę zawinięta w ulubioną, świeżutką, białą pościel, gapie się na świecące kule i pamiątki wokół nich które delikatnie oświetlają mój pokój i po prostu cieszę się z życia. Na biurko-toaletce kosmetyki piękne ułożone, róża w butelce obok kilka kwiatków w małym wazoniku którym wypadało by zmienić wodę. Na narożniku ubrania i tabliczka karmelowej czekolady uszykowane na wtorkowy wyjazd z tatą do pracy. Wszystko posprzątane i piękne.
 Kocham swoje życie za to, że mam w nim poukładane tak jak kosmetyki w organizerze po przemianie. Cieszę się, że mogę prowadzić bloga, że mam wspaniałych,kochających rodziców którzy czytają KAŻDY (!) post. Wczoraj dowiedziałam się, że mój tata też jest na bieżąco, na mojej twarzy zagościł uśmiech od ucha do ucha! Nie mam takich zmartwień jak głód, ból i obawa czy przeżyję dzisiejszą noc... Przykre jest to co się dzieje ale nic na to nie poradzę więc i wypowiadać się nie będę.
 Teraz zaczynam nowy etap w życiu, rozpoczynam pierwszą pracę (aaa!) i walkę o to aby w przyszłości mieć tak dobrze albo lepiej (jeśli się da haha) jak teraz. Czy dam radę? Muszę! Na szczęście mam wsparcie rodziców więc będzie OK! Trzymajcie kciuki i powodzenia w szkole :*
      Ten post dedykuję moim rodzicom, jeśli to czytacie DZIĘKUJE za to, że jesteście,żę ze mną wytrzymujecie i że dajecie mi taką możliwość aby prowadzić bloga <3 KOCHAM WAS :)
       Niżej moja propozycja luźnej i przede wszystkim wygodnej stylizacji + propozycje plecaków, toreb do szkoły. Póki jest ciepło korzystam z tego w pełni więc założyłam jedne  moich ulubionych spodenek. Są bardzo przewiewne i wygodne. Uwielbiam je! Do tego beżowe trampki i biały t-shirt w którym na pewno nie będzie gorąco :)
Spodobał Wam się post? Wyraź swoją opinię w komentarzu!

6 komentarzy:

  1. Ciekawe stylizacje. Napisy niestety są troszkę nieczytelne, zmieniłabym to :)
    Pozdrawiam,
    DZIEWCZĘCO.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo następnym razem wybiorę inną czcionkę :) Dziękuje :* Również pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Oliwio to jest twój blog i to ty decydujesz o wielkości liter jak ktoś ma problem z odczytaniem to na klawiaturze jest opcja powiększ nie kieruj sie innymi bo wszystkim nie dogodzisz zawsze sie znajdzie ktoś co ma jakieś ale , ja nie miałam problemu odczytać . Piękny post i zdjęcia Powodzenia.

      Usuń
  2. Piękny post jak zawsze a my rodzice bardzo w Ciebie wierzymy i dziękujemy , że Cie mamy od 15 lat :) Rodzice ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny post, na miejscu twoich rodziców bardzo bym
    się wzruszyła :) pięknie wyglądasz!
    pozdrawiam cieplutko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stylizacje , piękny plecak.
    Słodki jest też ten kociak :)
    To było piękne , że podziękowałaś w poście swoim rodzicom :)
    Pozdrawiam kochana
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life