BLOG...

6 mar 2016



                           Blog... Czy wiąże z nim swoją przyszłość? Czy mam z nim związane jakieś cele?


   Chciałabym kiedyś wykonywać pracę którą lubię. Zawód blogger jest dość popularny jak i nie za fajnie odbierany przez polskie społeczeństwo. 

  Kiedy czytam komentarze, że osoba która uprawia zawód właśnie blogger czy youtuber to osoba, która się sprzedała itd.. 
Nie jest to ani miłe ani "udowodnione". 
  Każdy robi to co lubi. Ja np. nie lubi monotonności i nie chciałabym w przyszłości budzić się codziennie rano o tej samej godzinie, iść do pracy, wracać o 18 (np) i tak w kółko. Lubię robić szalone rzeczy, chcę zwiedzić świat... Ale nie o tym. (temat na osobny post-jeśli chcecie piszcie w kom).
    Czy mam z blogiem związane jakieś cele? 
  Baaardzo dużo celów wiąże z blogiem. Mam nadzieję, że mi się uda. Dzięki WAM oczywiście. 
Celem który jest najbliżej (ale i tak dalekoo) to 100 obserwatorów (jak narazie jest 15) i 10 k wyświetleń.  
Bardzo dziękuję osobom które już są ze mną, jest to dla mnie mega ważne i mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej a może nawet do końca (: Nie rozpisałam się jakoś super pomimo, że zostało jeszcze parę rzeczy o których mogłaby wspomnieć ale to jeszcze nie teraz. Pozdrawiam :*
  CEL: 10 000 wyświetleń i 100 obserwatorów










Bluza- Sinsay
T-shirt- Sinsay
Jeansy- New Look
Buty- Sizeer
 

   JAKOŚĆ ZDJĘĆ SIĘ NIEDŁUGO POPRAWI!!!
                          
                                                                    
       

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life