Przęgląd blogów!! NOWOŚĆ!

1 gru 2015



Cześć i czołem! Dzisiaj nie ma waszej ulubionej "internetowej koleżanki". Witam Was ja,Wiktoria! Nie mam zielonego

(i różowego!) pojęcia jakie literki na klawiaturze mam wybrać,aby ten post miał sens. Przede wszystkim chciałabym bardzo (bardzo,bardzo) podziękować Oliwii za gościnę! Jest mi niezmiernie miło,że mogę się dzisiaj tutaj pojawić.Tak jak już wspominałam mam na imię Wiktoria i również prowadzę bloga. Znajdziecie tam moje przemyślenia,modę moimi oczami no i po prostu mnie. Chciałam opowiedzieć Wam nieco o moim blogu,lecz chyba ( a raczej więcej niż chyba) nie udało mi się to tak jak chciałam. Mimo wszystko pojawiłby się na mojej twarzy ogromny banan jeśli ktoś z Was wszedłby na mojego bloga (może) zainspirował się czymś albo po prostu spotkał się ze mną przez ekran komputera. (można? można.) Mam nadzieję,że nie zanudziłam i że spotkamy się już u mnie! Dziękuje za przeczytanie tych kilku zdań i życzę miłego dnia! Do zobaczenia!



 http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

Taki przęgląd blogów będzie się pojawiał co jakiś czas niekoniecznie w tej formie :) 
Jeśli chciałbyś/chciałabyś abym zajrzała na Twojego bloga bądź aktywna/aktywny i napisz mi maila oliwiaszwed15@gmail.com :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life