15 LAT TEMU

11 lis 2015



               
                
 7/11/2015
 Dokładnie 15 lat temu, w Obornikach Wlkp. w pewien pochmurny, jesienny dzień, chwilę po godzinie 22:30 na świat przyszła mała (2,9 kg) , zdrowa i czarnowłosa dziewczynka (tak teraz mam jasne włosy) . Ciężko opowiadać mi o tak wczesnym dzieciństwie. Ze zdjęć mogę wywnioskować, że byłam wielką pieszczochą, która mogłaby się tylko przytulać i leżeć z mamą lub tatą.  Z opowieści wiem, że byłam bardzo grzeczna (co teraz ciężko powiedzieć hehe), cały czas spałam, jadłam itd… Bałam się wchodzić pod stół czy na fotel haha.
A teraz? Teraz przede mną naprawdę trudna decyzja, najtrudniejsza w  moim dotychczasowym życiu. Czyli wybór szkoły ponad gimnazjalnej - liceum czy technikum? Jaki kierunek? Iść na studia? Co potem? A co jak nie znajdę pracy? A co jak mi się nie uda?
Chciałam nawet dla Was takiego posta przygotować ale sama najpierw muszę się ogarnąć z tym tematem.
Nie mogę pojąć jak szybko mija ten czas. Jak patrzę na jakieś małe dzieci to myślę sobie ‘’Jeszcze niedawno to jaka taka byłam. Niech ten czas wróci’’ Mimo, że lubię być już  prawie  dorosła, mieć ‘’odblokowane’’ co nieco to jednak boję się tej ‘’różowej’’ dorosłości, decyzji które mnie czekają.
Czas mija, ale w zamian za to dostajemy masę emocji, wspomnień, nowych doświadczeń, nowych znajomości i nowych prób, które pokażą nam nasze słabości.. Dorastanie jest trudne. Bycie nastolatkiem jest trudne. Jednak po tylu załamaniach i łzach przekonałam się, że nie muszę być idealna dla wszystkich wokół. Chcę być idealna dla siebie i kochać siebie z moimi foszkami i szybkimi zmianami nastroju. Jestem sobą i pragnę być taką już do końca. Tego wam też życzę ;)
Trzymajcie się
 P.S: czuję się staro :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life