DELIA COSMETICS - DERMO SYSTEM

2 gru 2017

    HEJ! Dzisiaj przychodzę do Was z postem z kosmetykami od firmy Delia. To już moja druga paczuszka i jestem z niej ogromnie zadowolona! Zapraszam do czytania.
    Żel do mycia twarzy i okolic oczu -
  • zmywa makijaż
  • usuwa nadmiar sebum
  • nawilża i odświeża
  • nie szczypie w oczy
  • nie ściąga skóry
  • nie podrażnia!
  • jest odpowiedni dla każdego typu cery
  • zawiera: D-panthenol, naturalną betainę
  • nie zawiera: mydła, silikonów, alkoholu

   Olejek hydrofilowy do mycia i oczyszczania twarzy i okolic oczu - 
 
  • oczyszcza i pielęgnuje
  • intensywnie nawilża
  • nie ściąga skóry
  • nie podrażnia!
  • nie szczypie w oczy
  • jest odpowiedni dla każdego typu cery, nawet tłustej
  • nadaje się do życia z wodą (do wytworzenia piany) lub bez (na wacik)
  • zawiera: olej migdałowy, olej arganowy, olej słonecznikowy, witaminy A i E, kompozycję zapachową bez alergenów
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów, parabenów, barwników
   Płyn dwufazowy do demakijażu okolic oczu i ust -

  • nie szczypie w oczy
  • błyskawicznie oczyszcza
  • nawilża i wygładza
  • nie podrażnia!
  • jest odpowiedni dla każdego typu cery
  • zawiera: pielęgnujący kompleks lipidowy
  • nie zawiera: alkoholu, parabenów, kompozycji zapachowej
    Bardzo polubiłam ten kosmetyk. Jest tłusty ale dzięki temu genialnie zmywa nawet najcięższy makijaż oczu i ust. Poradził sobie z mocno zastygającą pomadką i pełnym makijażem powiek !

    Hipoalergiczny płyn dwufazowy do demakijażu -

  • usuwa makijaż
  • oczyszcza i nawilża
  • nie szczypie w oczy
  • nie podrażnia!
  • jest odpowiedni dla cery wrażliwej ze skłonnością do alergii
  • zawiera: pielęgnacyjny kompleks lipidowy, olej marula, ekstrakt ze świetlika
  • nie zawiera: alkoholu, parabenów, kompozycji zapachowej
  Nie polubiłam się z tym płynem, jak dla mnie jest zbyt "suchy" i nie zmywa zbyt dobrze mojego makijażu.


    Mleczko do demakijażu twarzy i okolic oczu -

  • błyskawicznie oczyszcza
  • nie szczypie w oczy
  • nawilża, koi i daje uczucie komfortu
  • nie ściąga skóry
  • nie wymaga użycia wody
  • jest odpowiednie dla każdego typu cery
  • zawiera: ekstrakt z ryżu, alantoinę, naturalną betainę, olej bawełniany
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów, barwników
   Mleczko bardzo fajnie oczyszcza buzię z makijażu ale zdecydowanie nie lubię takiej formy zmywania makijażu.


    Mgiełka tonizująca do twarzy, szyi i dekoltu -

  • przywraca naturalne pH skóry
  • przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych kremu lub serum
  • nie ściąga skóry
  • jest odpowiednia dla każdego typu cery
  • zawiera: ekstrakt z aloesu, alantoinę, ekstrakt z lukrecji, naturalną betainę i kompozycję zapachową bez alergenów
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów i parabenów

   
   OSTATNI I ZDECYDOWANIE MÓJ ULUBIONY KOSMETYK TO
Woda micelarna do twarzy i okolic oczu -

  • błyskawicznie oczyszcza
  • nie szczypie w oczy
  • nawilża, koi i daje uczucie komfortu
  • nie ściąga skóry
  • nie podrażnia!
  • nie wymaga użycia wody
  • jest odpowiednia dla każdego typu cery
  • zawiera: alantoinę, D-panthenol, ekstrakt z ryżu, kompozycję zapachową bez alergenów
  • nie zawiera: alkoholu, silikonów, parabenów, barwników
 Z wodą micelarną spotkałam się 1 raz - zazwyczaj używałam płynów micelarnych ale strasznie ją pokochałam. Idealnie oczyszcza moją buzię. Używam jej codziennie i aktualnie mam ją na wykończeniu. POLECAM!



2 komentarze:

  1. Super blog !♥ Zapraszam na mojego bloga, dopiero zaczynam : dayllie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam tych kosmetyków, ale wydają się fajne. Jak na razie zostaję przy moim Cetaphilu.
    MÓJ BLOG♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life