How to raise your self-esteem and self-confidence ?

7 lut 2016

Brak Ci wiary w siebie i masz niską samoocenę? Podpowiem Ci jak to zmienić!



Osoby, które mają niską samoocenę dają się wykorzystywać innym, nie bronią swoich racji i praw, a potrzeby innych są dla nich ważniejsze niż ich własne. To wszystko powoduje odczucie dyskomfortu i bólu.
      Co zrobić, aby podnieść swoją samoocenę?
 
 Przestań się porównywać do innych. Nie staraj się dorównać komuś innemu, ponieważ jesteś wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Jeśli masz jakieś marzenia lub cele, skup się na ich realizacji, a nie na rywalizowaniu z koleżanką, której z Was lepiej to wychodzi.
  
 Skup się na swoich zaletach. Zamiast wciąż myśleć o wadach, zastanów się, co masz w sobie ładnego/interesującego (na pewno coś takiego masz!) i na tym się skup. Jeśli powodem Twojej niskiej samooceny jest Twój wygląd to po prostu zaakceptuj to, czego nie możesz zmienić i popracuj nad tym, na co masz wpływ. Jeśli nie umiesz znaleźć w sobie nic pozytywnego, poproś o pomoc mamę, siostrę lub przyjaciółkę.
   
   Zapamiętuj komplementy. Zamiast gwałtownie zaprzeczać, gdy ktoś mówi Ci coś miłego, po prostu podziękuj i koniecznie zapamiętaj! Nie szukaj podstępu w komplementach, jeśli ktoś Cię pochwalił to dlatego, że miał ku temu powody!
 
  Nie bądź dla siebie zbyt surowa. Jeśli popełnisz jakiś błąd, nie krytykuj siebie zbyt mocno. Każdemu może zdarzyć się pomyłka! Nikt nie jest nieomylny i w oczach innych, Twój błąd wcale nie jest taką zbrodnią, jak Ci się wydaje.
 
  Jeśli ktoś Cię krytykuje, odizoluj się od tej osoby. Czasami zdarza się tak, że to najbliższe osoby ,,życzliwie” radzą Ci, żebyś nawet nie próbowała czegoś robić, bo Ci się nie uda. Jeżeli tymi osobami nie są członkowie Twojej rodziny, to po prostu przestań przebywać w ich towarzystwie. Udowodnij sobie i innym, że potrafisz.
   
  Dbaj o siebie. Jeśli będziesz czuć się nieatrakcyjna, to automatycznie Twoje poczucie własnej wartości będzie niskie, dlatego staraj się zawsze dobrze wyglądać, żeby czuć się dobrze w swoim ciele.
   
  Zapisuj swoje wszystkie osiągnięcia. Przyda Ci się, gdy zwątpisz w siebie. Zanotuj wszystkie rzeczy, z których jesteś dumna i które w sobie lubisz, a kartkę trzymaj gdzieś w pobliżu, tak aby w kryzysowym momencie mieć ją pod ręką.
    Zapraszam Was do oglądania zdjęć. Tym razem za obiektywem stałam ja :) Oceńcie i powiedzcie co sądzicie o postach tego typu :* Pozdrawiam cieplutko i mam nadzieję, że pomogłam :) Zdjęcia powstały ponieważ zawitała do mnie pogoda typowo wiosenna <3







Social Media:
Snapchat- Oliwka1996
Instagram- @1996_pln

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life