1 RECENZJA!!

2 sty 2016

Hej! Witam już w 2016 roku. Na poczatku chcę Wam życzyć szczęścia w Nowym Roku i żeby byl miliard razy lepszy! 
Przejdźmy do tematu.
  Dziś na moim blogu recenzja naprawdę świetnej książki napisanej przez blogerkę Kasie Tusk.
  Elementarz to książka wyjątkowa przede wszystkim o znalezieniu swojego własnego stylu.
  Książka jest w płóciennej, twardej oprawie.
Świetne wydanie książki przyciąga. Piękne zdjęcia oraz czytelny podział tekstu działają na duży plus.
  Największą zaletą tej książki jest osobiste podejście autorki do tematu, każde zagadnienie jest przez Nią omawiane na własnych przeżyciach.
  Trudno nazwać ''Elementarz Stylu'' książką o modzie. To raczej poradnik o poprawnym ubieraniu się, o rozwiązywaniu codziennych dylematów przed lustrzem.
  Książka podzielona jest na części i rozdziały.
Część pierwsza:Dlaczego nie mam się w co ubrać? (5 rozdziałów).
Część druga: Co, gdzie, kiedy. (5 rozdziałów).
Część trzecia: Cztery miasta,cztery style( 4 rozdziały).
Część czwarta: Oszukałam Cię. Ubrania nie decydują o stylu. ( 4 rozdziały).
  Cała książka wypełniona jest pięknymi, jasnymi zdjęciami, co pokazuje nam, że Kasia wie co pisze. Możemy zobaczyć w jaki sposób ona się ubiera.
  Przeczytałam tę książke w kilka dni (pomimo, że ma ponad 200 stron).
Jest to jedyna książką którą przeczytałam (całą) w tak krótkim czasie.
  Polecam Wam ją z całego seerduuszka!!

Instagram- KLIK
Snapchat-Oliwka1996 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję, za odwiedziny. Mam nadzieję, że zostawisz opinię w komentarzu i zaobserwujesz żeby być na bieżąco. Dziękuje Ci bardzo :)
*Każdy pozostawiony komentarz bardzo mnie motywuje i za każdy z osobna bardzo dziękuje.
* Mój blog to moja ostoja w której nie ma miejsca na hejt. Uszanuj to proszę.
*Jeśli teraz to czytasz to wiedz,że dzięki Tobie się uśmiechnęłam!♥

Copyright © Szablon wykonany przez My pastel life